28.09.2014

Poniedziałkowy Przegląd Muzyczny: Brodka


Monika Brodka - laureatka Idola, członkini Akademii Fonograficznej APAV, polska wokalistka popowa. Na scenie zadebiutowała zaraz po Idolu swoją płytą "Album" w 2004 roku, która osiągnęła status złotej. Choć na swoim koncie ma wiele hitów, takich jak "Miał być ślub" czy "Znam Cię na pamięć", mi do gustu przypadła dopiero w 2010 swoim trzecim albumem "Granda".


Brodka, choć jeszcze jest stosunkowo młoda, ma na swoim koncie takie nagrody jak Eska Music Awards, Superjedynka czy osławiony Fryderyk. Zasłużenie? Myślę, że tak. Dziewczyna ma kawał dobrego głosu i kto wie, może zawojuje jeszcze sceny międzynarodowe.

Miałam jakiś czas temu przyjemność być na koncercie Brodki. Nie spodziewacie się jaka tam jest moc. Wokalistka zaraża pozytywną energią i ma świetny kontakt z publicznością. Nawet jeśli nie jesteście fanami, jak będziecie mieli okazję, idźcie i przekonajcie się na własnej skórze!

Monika Brodka - Granda

Możliwe, że zauważyliście choćby w telewizji, że Monika Brodka wzięła także udział w tegorocznym Męskim Graniu, tworząc duet z Dawidem Podsiadło. Męskie Granie to jeden z moich ulubionych projektów, stąd pewnie moje spore oczekiwania. Muszę stwierdzić, że "Elektryczny" to jak dotąd najsłabsza piosenka, choć nie jest to wina Brodki. Domyślam się, że fani Podsiadło mnie teraz zjedzą, ale to po prostu nie jest jego styl i brzmi jakby się strasznie męczył śpiewając to. A z resztą, sprawdźcie sami :)

Męskie Granie, 2014 - Elektryczny


PS Wiem, że dzisiaj niedziela, ale jutro wybywam na Kraków :)

2 komentarze:

  1. Dzięki Twojej wypowiedzi poznałam "Elektryczny" i muszę przyznać, że coś jest tutaj nie tak, ale jestem fanką Podsiadło, może nie szalejącą, jednak jestem w stanie wybaczyć mu tę piosenkę, jeżeli zaś chodzi o Brodkę to uwielbiam jej "Saute" z Grandy, no i oczywiście Grandę... och, nie tylko, w sumie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Brodka to nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń