1.09.2014

Poniedziałkowy Przegląd Muzyczny: Zabili Mi Żółwia


Myślę, że ten dzień jest okropny nie tylko dla mnie, dlatego by trochę poprawić Wam humory, pozostajemy jeszcze przez tydzień w klimatach ska. I choć nazwa zespołu dość okrutna, muzyka jest pełna pozytywnej energii, choć teksty nie zawsze są takie błahe.


Założony przez grupę przyjaciół w 1997 roku w Mazańcowicach zespół Zabili Mi Żółwia raczy nas mieszanką ska i punku. Przez 17 lat (zespół zawiesił działalność w styczniu 2014 roku) wydali 5 płyt i zagrali niezliczoną ilość koncertów. Na jednym nawet udało mi się być :) Biorąc pod uwagę styl, nie wymagajcie niesamowitych zdolności muzyczno-wokalnych. Jednak teksty szybko wpadają w ucho. Niektóre dlatego, że są zabawne, a inne przez przesłanie, które w jakiś sposób ze sobą niosą. Z resztą przekonajcie się sami.

Zabili Mi Żółwia - King Kong 
"ooooo bejbe! wyglądasz jak King Kong! Spod mięśni nie widać rąk!

Zabili Mi Żółwia - Uczucie w promocji

Ze specjalną dedykacjom dla wszystkich uczniów:
Zabili Mi Żółwia - Dzień Wagarowicza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz