25.06.2014

Wyzwanie - 100 tytułów BBC - lista książek, które trzeba przeczytać

Na pewno każdy z Was słyszał o zestawieniu, które parę lat temu stworzyło BBC. Dumny tytuł "lista książek, które trzeba przeczytać" jest mało szokujący i momentami mam wrażenie, że autorzy bardziej patrzyli na popularność niż treść. Jednak co mi szkodzi. Ogłaszam wyzwanie i zapraszam wszystkich. Bez ograniczeń czasowych czy innych bzdetów. Dla zabawy. Od dziś znajdziecie na mojej stronie zakładkę "Wyzwanie - lista BBC", gdzie będzie lista oraz skreślone tytuły, które ja mam już za sobą. Jeśli ktoś już coś takiego robi albo chce się przyłączyć, miło by było, gdyby właśnie tam informował o postępach. Ja oczywiście każdą z tych książek zrecenzuję i będzie tam też można znaleźć linki do recenzji. 
Let's have fun! Let's read! 

1 komentarz:

  1. Chętnie przyłączam sie do zabawy i biore sie za czytanie tych książek :D są wakacje, więc mam teraz sporo czasu i przy okazji powiększę swoją wiedzę i horyzonty :D

    OdpowiedzUsuń