31.03.2015

Taki ładny stosik - marzec 2015

W marcu moje postanowienie "nie kupuj książek" umarło dokumentnie. Z siedmiu tylko dwie dotarły do mnie jako egzemplarze recenzenckie. Nałóg jest silny i chyba przestane z nim walczyć. Choć zawalone półki z tymi "do przeczytania" trochę mnie jednak smucą. 











Jestem bardzo ciekawa trylogii autorstwa Zygmunta Miłoszewskiego. Tyle dobrego w końcu można było się o niej nasłuchać. Teraz mam już komplet, więc można wziąć się do czytania :)


Promocje na Taniej Książce były ostatnio niesamowite, to i żal było z nich nie skorzystać. Przez moją miłość do Kevina Spacey w roli Franka Underwooda i całej tej politycznej rozgrywki, musiałam prędzej czy później zaopatrzyć się w "House od Cards". "Armagedon w retrospektywie" Vonneguta też jest tutaj nie bez powodu. Zachwycona "Rzeźnią numer 5" nie mogła powstrzymać. Do tego ta wspaniała cena - 9 zł. Murakami natomiast robi za eksperyment, gdyż żadnej jego książki jeszcze nie czytałam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę!

Angielski kryminał w polskim klimacie. "Toń" zostałam mi sprezentowana przez portal eKulturalni.pl. Wypatrujcie recenzji, bo pojawi się już niedługo!

Na koniec pierwsza książka od Znaku - "W cieniu". Jeszcze jej niestety nie zaczęłam, ale aż zżera mnie ciekawość, bo zapowiada się niesamowicie. 

















Tak oto prezentują się moje marcowe zdobycze. A co Wam udało się upolować w tym miesiącu? 

9 komentarzy:

  1. Polecam Miłoszewskiego, mnie urzekła seria o prokuratorze Szackim, też mam to wydanie z Nowej Fali :) Kevin Spacey i House of card, tego nawet nie trzeba komentować, bo wszystko jasne. Ja też otrzymałam "W cieniu" od wydawnictwa Znak, jednak lekturę mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam twoją recenzję "W cieniu" i biorę się do czytania. Jestem bardzo ciekawa jak oceniasz tę książkę :)

      Usuń
  2. Owocnej lektury!
    Mam nadzieję, że każda z tych książek okaże się dla ciebie wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach zakup "House of Cards" :) Co do zakupów, właśnie czekam na przyjście paczki z 6 tomami z cyklu "Dom Nocy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z 6 tomami? :D Kurier się chyba nie ucieszy z twojego zakupu ;)
      HoC kupiłam przez serial, ponoć książka jeszcze lepsza. Przeczytamy, zobaczymy ;)

      Usuń
    2. Z 6 tomami? :D Kurier się chyba nie ucieszy z twojego zakupu ;)
      HoC kupiłam przez serial, ponoć książka jeszcze lepsza. Przeczytamy, zobaczymy ;)

      Usuń
  4. Ja (na szczęście dla portfela) nic nie kupiłam, a marzec prezentuje się kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Murakamiego najbardziej Ci zazdroszczę. Zabieram się za niego już od ponad roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stosik :) Czekam na Twoją opinię o Murakamim :)

    OdpowiedzUsuń