6.01.2015

Liebster Blog Award part 2

Ostatnimi czasy zostałam nominowana do trzy LBA i chyba w końcu wypadałoby odpowiedzieć na zadane mi pytania. Są one różna, łatwe, trudne, ciekawe, banalne... Zasad tego TAGu chyba nie muszę nikomu tłumaczyć. Bez zbędnego przeciągania, bierzmy się do roboty. Czas, start!
Poprzednie moje LBA znajdziecie tutaj. 


Na pierwszy ogień pójdzie jedenastka od Magdy z bloga ingeniousmindofart.blogspot.com/.
  1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
    Czekolada w polewie czekoladowej i z wiórkami czekoladowymi. Chyba w końcu zostanę grubą kulką, którą łatwiej przeskoczyć niż obejść ;)
  2. Jakie jest twoje największe marzenie?
    Teraz będzie trochę filozoficznie. Moje marzenia są bardzo przyziemne. Zdanie matury, dostanie się na studia i tak dalej. Traktuję je bardziej jako cele, które mam do zrealizowania. Czegoś takiego, o czym śnię, a czego nie mogę mieć, na ten moment nie ma. Jak czegoś pragnę, po prostu po to sięgam. Jestem tylko jednak rzecz, które nie mogę teraz zrobić, a bardzo pragnę. Podróż dookoła świata z plecakiem, namiotem i tak dalej.
  3. Co chcesz robić w przyszłości?
    Od dawna chciałam pójść na architekturę, ale im bliżej, tym więcej wątpliwości mnie nachodzi. Wiem jedno, jeszcze będziecie do mnie się zwracać pani inżynier! :D
  4. Do czego masz słabość?
    Myślę, że po odpowiedzi na pierwsze pytanie, można się domyślić. Do listy dopisałabym jeszcze dobrą kawę, starego rocka i przystojnych gitarzystów.
  5. Czy lubisz czytać książki,jak tak to o jakiej tematyce?
    Odpowiedź wszystkim zapewne znana, a jeśli chodzi o gatunki to fantastyka i kryminał.
  6. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
    Czytać, włóczyć się po barach ze znajomymi i łazić na koncerty. Kurcze, mało oryginalna jestem.
  7. Jaka była najgłupsza sytuacja, która Cię w życiu spotkała? 
    Jestem zbyt wspaniała, by mieć w życiu głupie sytuacje ;)
  8. Czy jest coś w Twoim życiu co byś zmienił na lepsze, gdybyś tylko mógł/mogła?
    Chciałabym móc nie spać, bo sen to marnowanie czasu i jest dla słabych. Ile ciekawych rzeczy można by w ciągu tych kilku godzin zrobić...
  9. Czy uprawiasz jakiś sport?
    Leżenie na kanapie się liczy?
  10. Dlaczego postanowiłeś/aś założyć bloga?
    To był po prostu impuls, bez konkretnego powodu.
  11. Czy masz jakąś rzecz bez której nie wyobrażasz sobie życia?
    Kawa, książki, mój kochany psiaczek i poduszka z Pink Floyd, bez której nie zasnę. 
Pierwsza runda za mną, ale to nie koniec wyzwań. Czas stawić czoła pytaniom od Little Dream z littleedream.blogspot.com/.
  1. Ulubiony film?
    Na ten moment "Fight Club" i seria o Indianie Jonesie.
  2. Książka, która doprowadziła cie do łez?
    Mam serce z kamienia i nie przypominam sobie by taka kiedykolwiek była... niestety.
  3. Od kiedy masz bloga?
    Od maja 2014.
  4. Wolisz mieć jednego prawdziwego przyjaciele czy kilku fałszywych?
    Do niedawna mogłam się chwalić kilkoma prawdziwymi, na prawdę zgraną paczką. Teraz sprawy przybrały trochę inny obrót i wystarczy mi, bym była szczęśliwa sama ze sobą. Samotny wilk. Przynajmniej na razie.
  5. Czy jakieś filmy doprowadzają cię do łez?
    Był taki jeden - "Marley i ja". Od razu mówię, że książki nie czytałam. Jestem tym typem, którego bardziej poruszy śmierć zwierzaka, niż człowieka. Przynajmniej w tekście kultury.
  6. Twoje zainteresowania?
    Ogólnie pojęta sztuka i wszystkie jej aspekty, czyli to o czym piszę tutaj.
  7. Ulubiony blogger?
    Kocham Was wszystkich <3 <3 <3 [jeju, jak słodko :P ]
  8. Ulubiona gra komputerowa?
    Wiedźmin. Nie mogę się doczekać już trzeciej części!
  9. Jesteś typem samotnika czy raczej duszą towarzystwa?
    Zależy od nastroju. Mimo tego, co napisałam w 4 pytaniu, nie stronię od ludzi i z chęcią uciekam z domu, by bawić się w doborowym towarzystwie. Ostatecznie wilk to w końcu zwierze stadne.
  10. Masz swój styl, czy na kimś się wzorujesz?
    Ubieram się w to, co mi się podoba i w czym czuję się komfortowo.
  11. Jakiego typu muzyki słuchasz?
    Rock i metal, czyli mocne gitarowe brzmienie. 
Póki co nie jest najgorzej. Bierzmy się więc za ostatnią listę, którą otrzymałam od Alexa Mariani z ladyfashworld.blogspot.com/.
  1. Ulubiony filmowy/serialowy bohater.Tyler Durden i Frank Underwood. Kocham takich psycholi i socjopatów!
  2. Ulubiona książka.
    Wybrać ulubioną książkę, to jak kazać matce wybrać ulubione dziecko. W głębi duszy takie jest, ale nie mówi się tego głośno ;)
  3. Ulubiony kolor.
    Czarny.
  4. Pies czy kot?
    Co za pytanie. Pewnie, że pies.
  5. Co Cię denerwuje?
    Dwulicowość i brak szczerości.
  6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Pisałam już wyżej, wiec nie będę powtarzać.
  7. Co zrobisz gdy wygrasz pierwszy milion?Zafunduję sobie wyprawę dookoła świata, o której zawsze marzyłam, ale nie "luksusowe hotele i relaks", tylko "po taniości, męcząco i prawdziwie". Dużo zwiedzanie, mało snu, koczownicze życie, jazdo autostopem i tak dalej. Mama by szału dostała, ale co tam ;)
  8. Jak siebie widzisz za 5 lat?
    Studentka... jak to dumnie brzmi. W gruncie rzeczy mogło by zostać tak jak jest teraz. Nie lubię planować tak daleko w przyszłość.
  9. Jesteś sobą czy zakładasz maski?
    Cenię sobie szczerość i wymagam tego też od samej siebie.
  10. Wolisz imprezy na domówce czy siedzieć sam na sam z przyjacielem w domu?
    Mam inną propozycję - ognisko w gronie najlepszych kumpli do białego rana. Co Wy na to?
  11. Czemu zaczęłaś/zacząłeś blogować?
    Jak już pisałam - impuls.
I to tyle jeśli chodzi o dzisiejsze LBA. Mam nadzieję, że się podobało i nie zanudziłam Was na śmierć. Sama nikogo nie nominuję. 

3 komentarze:

  1. Potrójna nominacja - gratuluję :) Ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nominacji ci się nazbierało. Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam czekoladę :D Nie ma to jak czokoholizm :)

    OdpowiedzUsuń